Home » D:News » Telefonul mobil, unul dintre principalele motive de gelozie la români, conform unui nou studiu

Telefonul mobil, unul dintre principalele motive de gelozie la români, conform unui nou studiu

Telefonul mobil, unul dintre principalele motive de gelozie la români, conform unui nou studiu
Publicat: 23.05.2018
Telefonul mobil este unul dintre principalele motive de gelozie în România, aproape jumătate dintre români fiind mai geloşi pe faptul că jumătatea lor stă cu nasul în telefon şi doar 18% pe timpul pe care şi-l petrece cu prietenii sau chiar în eventuale relaţii din afara cuplului, relevă un studiu.

Studiul a fost realizat de E.ON şi Kantar în 10 ţări europene, potrivit Mediafax.

Ceva mai ponderaţi, germanii invocă şi ei smartphone-ul ca motiv principal de gelozie, însă în proporţie de doar 32%.

În Italia însă lucrurile stau diametral opus. Poate cei mai pasionali dintre europeni, italienii se declară ca fiind foarte geloşi în proporţie de 65%, însă motivele sunt total diferite. Dramele se nasc în cazul apariţiei unei alte persoane în cadrul relaţiei şi doar 16% dintre italieni percep telefonul mobil al partenerului ca pe un potenţial rival.

În nordul Europei, lucrurile rămân reci şi raţionale. În Suedia, de exemplu, 73% dintre participanţii la studiu par să trăiască într-o armonie desvârşită. Doar 11% sunt preocupaţi ocazional de o potenţială relaţie a partenerului lor şi numai 16% sunt deranjaţi de timpul pe care cel de lângă ei şi-l petrece cu ochii în ecranul smartphone-ului. În urma rezultatelor, suedezii ar putea fi desemnaţi drept cei mai lipsiţi de gelozie europeni.

În general, populaţia Europei pare să se împartă în trei grupuri: 30% dintre cei intervievaţi sunt uneori geloşi pe o eventuală a treia persoană care ar putea interveni în cuplu. Grupul celor care simt ca rivalizează cu telefonul mobil este cu doar 3 procente mai mic. Restul de 43%, deşi s-au declarat geloşi, nu au putut să se hotărească asupra motivului principal.

Rezultatele fac parte din studiul “Trăind în Europa, 2018”, în cadrul căruia E.ON şi Kantar EMNID au chestionat circa 10.000 de oameni din Danemarca, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie, Republica Cehă, România, Suedia, Turcia şi Ungaria.

Grupul german E.ON a intrat în România în anul 2005, când a preluat fostele societăţi de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice. Companiile din structura grupului operează o reţea de distribuţie a gazelor naturale în lungime de peste 22.000 km, respectiv o reţea de distribuţie a energiei electrice de peste 81.000 km şi deservesc circa 3,1 milioane de clienţi din 20 de judeţe.

 

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase